Prowadzący

Autorka programu „Wspieranie przez relacje”

Magdalena Kidoń   

Psychoterapeutka Gestalt, psycholożka, ekoterapeutka.

Zajmuje się rozwojem merytorycznym projektów Fundacji Bullerbyn w tym Szkoły Demokratycznej i Akademii Wychowawców Bullerbyn. Autorka programu “Wspieranie przez Relacje”.

Prowadzi warsztaty, superwizje i grupy wsparcia dla dorosłych wspierających dzieci.

Prowadzący

Marianna Kłosińska

Założycielka i prezeska Fundacji Bullerbyn na rzecz wspólnoty dzieci i dorosłych oraz Fundacji Dzieci Mają Głos. Autorka projektu Wioska Bullerbyn, który nieprzerwanie realizuje od ponad 10 lat. W 2012 roku założyła Wolną Szkołę Demokratyczną Bullerbyn, a w kolejnych latach S.P. Ronja i L.O. Astrid.

Propagatorka idei Unschoolingu oraz liderka oddolnego ruchu edukacji demokratycznej w Polsce, zasiada również w organach międzynarodowego stowarzyszenia edukacji demokratycznej EUDEC.

Studiowała grafikę na Europejskiej Akademii Sztuk Pięknych. Absolwentka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty, oraz Szkoły Facylitacji Pathways.

Jest zwolenniczką budowania organizacji turkusowych, w których ogromnie ceni pracę w kontakcie z ludźmi, autonomię oraz ciągły rozwój. Wierzy w siłę oddolnej zmiany w edukacji, którą widzi we współpracy między dorosłymi we wspieraniu i poszanowaniu autonomii dziecka.

Mama trójki dorosłych już dzieci. Ich pojawienie się na świecie zbudowało jej motywację i inspirację do harmonijnego połączenia pasji, miłości i życia zawodowego.

Błażej Puziak

 Psycholog, trener i psychoterapeuta w trakcie szkolenia w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA.

Przez 5 lat pracował w jednym z publicznych warszawskich liceów. Na co dzień pomagał młodym ludziom doświadczających trudności szkolnych, rodzinnych, obniżenia nastroju lub zaburzeń odżywania. Obecnie pracuje Liceum Astrid posiadające autorski program wspierania uczniów realizujących obowiązek nauki poza szkolą.

Od 10 lat współpracuje z Fundacją Bullerbyn. Jest współtwórcą Wolnej Szkoły Demokratycznej Bullerbyn. Prowadzi szkolenia dla wychowawców i osób pracujących z dziećmi oraz warsztaty dla rodziców.


Założyciel i przewodniczący zarządu Stowarzyszenia Pracownia Aktywnego Działania „Półpiętro”. Prowadzi psychoterapię indywidualną i zajęcia rozwojowe dla młodzieży oraz warsztaty edukacyjne dla rodziców i osób pracujących z dziećmi.  

Joanna Górecka

Menedżer projektów szkoleniowych, trener, psycholog, pedagog. Ukończyła Wydział Pedagogiki a następnie Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA oraz Studiów Podyplomowych „Szkolenia i Rozwój” na Akademii Leona Koźmińskiego.

Posiada doświadczenie w pracy z grupami dzieci i młodzieży, oraz w organizacji i prowadzeniu obozów stacjonarnych i wędrownych.

Od 2013 r. pełni rolę kierownika Wioski Bullerbyn

Anna Pękala

Liderka zespołu, tutorka i mentorka w Wolnej Szkole Demokratycznej Bullerbyn. Wicedyrektorka ds nadzoru pedagogicznego w S.P. Ronja i L.O. Astrid.

Z wykształcenia nauczycielka historii. Ukończyła Szkołę Warsztatu i treningu Psychologicznego INTRA oraz studium reintegracji społecznej w Towarzystwie Psychoprofilaktycznym.

Z Fundacją Bullerbyn związana jest od 2010 roku. Posiada doświadczenie w pracy indywidualnej oraz grupowej z dziećmi, które zdobywała między innymi w harcerstwie, w organizacjach społecznych i w niepublicznych gimnazjach.

Odbyła liczne wizyty studyjne w szkołach demokratycznych na całym świecie min w USA, Izraelu. Uczestniczyłam miedzynarodowych konferencjach Eudec, Idec w Finlandii, Grecji, Izraelu.

Zofia Wronka

Pedagożka teatru, animatorka kultury i performerka. Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Członkini Stowarzyszenia Pedagogów Teatru. Pracuje z dziećmi i młodzieżą. Działa w obszarach animacji kultury, pedagogiki teatru i pedagogiki ulicy.

Współpracuje z Fundacją Bullerbyn od 7 lat. Początkowo jako wychowawca. Obecnie opiekuje się Wioską Bullerbyn od strony administracyjnej.