Prowadzący

Magdalena Kidoń 

Autorka programu “Wspieranie przez relacje”

Psychoterapeutka Gestalt, psycholożka, ekopsychoterapeutka i trenerka grupowa.

Zajmuje się rozwojem merytorycznym projektów Fundacji Bullerbyn w tym Szkoły Demokratycznej i Akademii Bullerbyn.

Od kilkunastu lat prowadzi warsztaty, superwizje i grupy wsparcia dla dorosłych wspierających dzieci. Współpracowała z wieloma szkołami demokratycznymi w Polsce.

Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, certyfikowaną psychoterapeutką Gestalt ora certyfikowaną przewodniczką Kąpieli Leśnych – Forest Therapy Institute. Posiada certyfikat „Advanced Training Certificate: Ecotherapy, Nature Connection Practices that Heal” Pacifica Graduate Institute, USA.

Jej obszar zainteresowań to m.in. rozwój osobowości, relacje, Pedagogika Gestalt, edukacja holistyczna, jakość relacji jako czynnik wspierający rozwój dzieci, leśna edukacja i dzika przyroda.

Mama młodej kobiety. Uwielbia długie wędrówki i las naturalny. Miłośniczka dzikiej przyrody.

Błażej Puziak

Psycholog, psychoterapeuta, trener grupowy. Ukończył całościowe 4 – letnie szkolenie w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt. Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA.

Na co dzień prowadzi psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży, psychoterapię grupową młodzieży oraz warsztaty rozwoju osobistego.

Pracuje w Liceum Astrid, gdzie jest liderem autorskiego programu dla nastolatków uczących się poza szkołą, w oparciu o założenia edukacji wolnej i demokratycznej.

Od 12 lat współpracuje z Fundacją Bullerbyn. Jest współtwórcą Wioski Bullerbyn oraz Wolnej Szkoły Demokratycznej Bullerbyn. Prowadzi szkolenia dla wychowawców i osób pracujących z dziećmi oraz warsztaty dla rodziców.

Marianna Kłosińska

Założycielka i prezeska Fundacji Bullerbyn na rzecz wspólnoty dzieci i dorosłych oraz Fundacji Dzieci Mają Głos. Autorka projektu Wioska Bullerbyn, który nieprzerwanie realizuje od ponad 10 lat. W 2012 roku założyła Wolną Szkołę Demokratyczną Bullerbyn, a w kolejnych latach S.P. Ronja i L.O. Astrid.

Propagatorka idei Unschoolingu oraz liderka oddolnego ruchu edukacji demokratycznej w Polsce, zasiada również w organach międzynarodowego stowarzyszenia edukacji demokratycznej EUDEC.

Studiowała grafikę na Europejskiej Akademii Sztuk Pięknych. Absolwentka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty, oraz Szkoły Facylitacji Pathways.

Jest zwolenniczką budowania organizacji turkusowych, w których ogromnie ceni pracę w kontakcie z ludźmi, autonomię oraz ciągły rozwój. Wierzy w siłę oddolnej zmiany w edukacji, którą widzi we współpracy między dorosłymi we wspieraniu i poszanowaniu autonomii dziecka.

Mama trójki dorosłych już dzieci. Ich pojawienie się na świecie zbudowało jej motywację i inspirację do harmonijnego połączenia pasji, miłości i życia zawodowego.

Anna Pękala

Edukatorka, trenerka i tutorka. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA.

Współtwórczyni oraz liderka projektu Wolna Szkoła Demokratyczna Bullerbyn. Posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi. Propagatorka idei szkół demokratycznych. Wiedzę i doświadczenia zdobywała odwiedzając alternatywne grupy edukacyjne w Europie i na Świecie.

Prowadzi szkolenia oraz wspiera proces tworzenia szkół wolnych i demokratycznych w całej Polsce. Prowadzi autorskie programu tutorskie oraz warsztaty rozwoju osobistego.

Zofia Świąder

Pedagożka teatru, animatorka kultury i performerka. Od 9 lat współpracuje z Fundacją Bullerbyn prowadząc zajęcia dla dzieci i młodzieży oraz koordynując projekty społeczne.

Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim.

Członkini Stowarzyszenia Pedagogów Teatru.

Działa w obszarach animacji kultury, pedagogiki teatru i pedagogiki ulicy.